>

Thursday, October 9, 2014

Cara Mencuci Buah dan Sayur-Sayuran dengan Basic H

Amboi... Jangan plak ada yang kata pencuci lantai buat cuci buah plak.. Baca dulu sampai habis ye...


basic h shaklee untuk cuci buah pengedar shaklee putrajaya

Basic H ni sebenarnya pencuci serbaguna. Macam2 boleh buat cuci sebab ianya selamat dan diperbuat dari bahan semulajadi. Tak de bahan kimia berbahaya tau.

Biasa kita cuci buah rendam dan bilas je kan. Tahap mana bersih pon kita tak tau. Yang penting basuh kan.

Bila tgk video  ni baru tau sebenarnya banyak kotoran yang lekat pada buah. Tu kotoran yang kita nampak dengan mata kasar. Yang tak nampak macam racun yang disembur pada buah kita tak tau kan. Jom kita tengok video ni dulu.




Cara Mencuci Buah dan Sayur-Sayuran dengan Basic H

Masukkan setitis basic H ke dalam  bekas yang berisi air. Masukkan buah yang hendak dicuci. Kocak2 buah di dalam air. Biarkan sekejap dalam 5 minit kemudian bilas dengan air bersih.

Nak cuci dengan pencuci Pureen ni pon boleh. Siapa kata tak selamat? Pilihan di tangan masing-masing. 

Tapi bagi saya Basic H Shaklee lagi selamat sebab tiada bahan kimia berbahaya dan diperbuat dari bahan semulajadi. Lagipon sangat-sangat jimat kerana tahan lama.


Kalau anda tak suka dengan produk shaklee ni pon jom kita cuci dengan cara yang mudah ni. Hanya air dan cuka sahaja. Nak basuh ngan air garam pon boleh juga.



Jika anda ingin mendapatkan basic h ni boleh hubungi saya , Salbiah Karim 012.2929.306

Anda boleh dapatkan khidmat nasihat percuma untuk produk Shaklee sekiranya membeli di Daily Vitamin Shoppe

Salbiah Karim : 012.2929.306
SID 954066 FB:  Salbiah Karim 

Pengedar Shaklee di Putrajaya. COD area berhampiran dan pengeposan ke seluruh Malaysia termasuk Sabah dan Sarawak.

Saya juga merupakan penegdar di kawasan berikut:

Pengedar Shaklee di Putrajaya
Pengedar Shaklee di Bandar Tasik Selatan
Pengedar Shaklee di Pekan Sg Besi
Pengedar Shaklee di Bandar Baru Bangi 
Pengedar Shaklee di Serdang
Pengedar Shaklee di Kajang

Pengedar Shaklee Bandar Baru Bangi: Puan Azza  / Puan Fiza
Pengedar Shaklee Seremban : Puan Maizun
Pengedar Shaklee Terengganu : Puan Wani
Pengedar Shaklee Perlis : Puan Zuraidah
  

* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat,menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.

Klik DISINI untuk ORDER

0 comments:

Post a Comment