>

Sunday, September 7, 2014

Resepi ESP Yang Sedap Lazat Berkhasiat

Resepi ESP Yang Sedap Lazat Berkhasiat
resepi esp yang sedap lazat berkhasiat
Sebelum saya kongsikan resepi ESP yang sedap lazat berkhasiat, jom kita kenali dulu apa itu ESP.

ESP Shaklee

ESP atau nama penuhnya Energizing Soy Protein. ESP di datangkan dalam bentuk sebuk. 1 canister ESP mengandungi 850 gram serbuk ESP. Serbuk ESP Shaklee merupakan sumber protein soya yang lengkap, iaitu 14 gram protein soya bukan GMO berkualiti tinggi termasuk sembilan asid amino penting yang diperlukan untuk proses sintesis protein tubuh. Berbanding protein daripada sumber daging, telur dan tenusu, ESP juga mengandungi kandungan lemak yang rendah tanpa laktosa dan kolesterol. Protein soya bukan GMO ini dihasilkan di bawah Program Pengekalan Identiti atau Identity Preservation Program (IPP), di mana proses penanaman hingga pemprosesan kacang soya dipantau dengan teliti dan dilakukan dalam keadaan terkawal

Fungsi utamanya adalah untuk membekalkan tenaga berpanjangan dengan kebaikan protein berkualiti tinggi daripada tumbuhan.  ESP menyediakan sumber tenaga berkekalan dan membantu menahan rasa lapar. Ia mengandungi lima vitamin B penting, separuh daripada Nilai Harian kalsium, serta isoflavon soya. Kajian menunjukkan bahawa soya dapat membantu menyeimbangkan semula hormon semasa tempoh peralihan menopaus.


Resepi ESP Yang Sedap Lazat Berkhasiat

  • 1 sudu serbuk ESP
  • 3 biji kurma dibuang biji
  • 200 ml air masak (sejuk/suam) @ 200 ml susu @ 200 ml soya

Cara-cara penyediaan:
  • masukkan kesemua bahan di atas ke dalam blender.
  • kisar sekejap, agak2 kurma dah hancur

Siap untuk di minum. Saya suka campurkan kurma ke dalam minuman ESP saya kerana ia makanan sunnah. Ia memberikan rasa manis semulajadi. Kurma juga dapat menambahkan lagi tenaga untuk saya. Sekali sekala saya juga campurkan dengan oat dan milo.  Sangat lazat, berkhasiat dan mengenyangkan. Mudah di sediakan pada waktu pagi.

Jika anda berminat untuk mendapatkan ESP Shaklee, boleh hubungi saya: Salbiah Karim 012.2929.306. Jika mahu membuat pembelian sendiri menggunakan kad kredit atau debit boleh klik sini >> ORDER ESP. Pengeposan menggunakan GDEX.

Untuk dapatkan harga ESP yang murah dan jimat, daftar ahli untuk penjimatan harga 15-21%. Jika anda berminat untuk menjadi ahli boleh hubungi saya. Untuk menjana pendapatan melalui Shaklee saya akan terangkan secara detail nanti. Hubungi saya Salbiah 012.2929.306 .

Jom tingkatkan kesihatan dengan suplemen Shaklee dan kecantikan dengan set penjagaan wajah Shaklee, hubungi saya segera.

Anda boleh dapatkan khidmat nasihat percuma untuk produk Shaklee sekiranya membeli di Daily Vitamin Shoppe 
 
Salbiah Karim  012.2929.306   
SID 954066 FB:  Salbiah Karim   
Like Page : Daily Vitamin Shoppe
 
Pengedar Shaklee di Putrajaya. COD area berhampiran dan pengeposan ke seluruh Malaysia termasuk Sabah dan Sarawak.

Saya juga merupakan penegdar di kawasan berikut:

Pengedar Shaklee di Putrajaya
Pengedar Shaklee di Bandar Tasik Selatan 
Pengedar Shaklee di Pekan Sg Besi 
Pengedar Shaklee di Bandar Baru Bangi  
Pengedar Shaklee di Serdang 
Pengedar Shaklee di Kajang

Pengedar Shaklee Bandar Baru Bangi: Puan Azza  / Puan Fiza
Pengedar Shaklee Seremban : Puan Maizun
Pengedar Shaklee Terengganu : Puan Wani
Pengedar Shaklee Perlis : Puan Zuraidah
 

* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat,menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.


Klik DISINI untuk ORDER

0 comments:

Post a Comment