>

Saturday, September 6, 2014

Rahsia Hilangkan Ruam Bayi

Rahsia Hilangkan Ruam Bayi

Kini bukan rahsia lagi. Ya ..herbal blend mampu menhilangkan ruam yang mudah di hidapi oleh bayi. Lebih dikenali dengan nama krim ajaib, herbal blend shaklee mampu menyembuhkan dalam masa beberapa hari. Ia selamat dan berkesan. Bebas dari bahan kimia dan paraben.
 


Testimoni ini adalah dari kakak saya sendiri dimana baby beliau mengalami masalah ruam pada muka. Dalam beberapa hari kulit baby sembuh dan licin. Terbukti berkesan.

Herbal Blend® Multi-Purpose Cream
testimoni herbal blend


Krim yang melegakan dan diuji secara klinikal ini berkesan untuk melembutkan kulit anda, termasuk kulit yang kasar dan keras pada lutut, siku dan kaki. Dengan kesejukan mentol dan tidak melekit. Dirumus daripada ekstrak tulen herba semula jadi yang sungguh menyegarkan termasuk sej, horse chestnut, yarrow dan rosemary.

Jika anda ingin mendapatkan herbal blend shaklee ini, hubungi saya , Salbiah Karim 012.2929.306

Jika anda berminat untuk menjadi ahli boleh hubungi saya. Untuk menjana pendapatan melalui Shaklee saya akan terangkan secara detail nanti. Hubungi saya Salbiah 012.2929.306 .

Jom tingkatkan kesihatan dengan suplemen Shaklee dan kecantikan dengan set penjagaan wajah Shaklee, hubungi saya segera.

Anda boleh dapatkan khidmat nasihat percuma untuk produk Shaklee sekiranya membeli di Daily Vitamin Shoppe 
 
Salbiah Karim  012.2929.306   
SID 954066 FB:  Salbiah Karim   
Like Page : Daily Vitamin Shoppe
 
Pengedar Shaklee di Putrajaya. COD area berhampiran dan pengeposan ke seluruh Malaysia termasuk Sabah dan Sarawak.

Saya juga merupakan penegdar di kawasan berikut:

Pengedar Shaklee di Putrajaya
Pengedar Shaklee di Bandar Tasik Selatan 
Pengedar Shaklee di Pekan Sg Besi 
Pengedar Shaklee di Bandar Baru Bangi  
Pengedar Shaklee di Serdang 
Pengedar Shaklee di Kajang

Pengedar Shaklee Bandar Baru Bangi: Puan Azza  / Puan Fiza
Pengedar Shaklee Seremban : Puan Maizun
Pengedar Shaklee Terengganu : Puan Wani
Pengedar Shaklee Perlis : Puan Zuraidah
 

* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat,menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.

Klik DISINI untuk ORDER

0 comments:

Post a Comment