>

Monday, March 17, 2014

Kelebihan Menjadi Ahli Shaklee Sebagai Pengguna Vitamin Shaklee

Assalamualaikum wbt dan Salam Sejahtera kepada para pembaca.

shaklee putrajaya


Kali ini saya nak kongsikan kelebihan menjadi ahli Shaklee sebagai pengguna vitamin Shaklee. Sebelum itu saya nak kongsikan bagaimana saya terjebak dengan Shaklee ini. Saya pun bermula dari pengguna biasa sebelum menjadi ahli/pengedar Shaklee yang sah.

Pada awalnya saya menggunakan vitamin shaklee Lecithin dan Herb Lax untuk kurus. Saya beli dengan rakan saya dengan harga retail. Setelah habis menggunakannnya memang didapati vitamin ini selamat dan berkesan. Setelah habis saya tidak sambung, stop di situ sahaja.

Sehinggalah beberapa bulan yang lepas saya menjadi ahli Shaklee yang sah untuk makan sendiri dan juga berniaga secara sambil-sambil (part time). Faedah dan kebaikan vitamin saya kongsikan bersama rakan-rakan saya, rakan-rakan di facebok dan juga pembaca blog saya. Alhamdulillah sehingga kini saya dapat luaskan kebaikan dan faedah Shaklee kepada pengguna di luar sana.

Bila saya ajak customer jadi ahli ada yang kata macam-macam. Antaranya :

"Kenapa nak kena jadi ahli?"
"Saya beli ngan akak aje la"
"Tak minat la nak jual-jual ni, saya nak makan sendiir jer"

Yer...betul, beli untuk makan sendiri. Tapi tahukah anda apa kelebihan menjadi ahli Shaklee untuk makan sendiri?
  1. Automatik anda akan dapat harga ahli yang jimat sehingga 22%. Berbeza mengikut setiap jenis vitamin.
  2. Anda tak perlu lagi nak 'survey' harga kat luar sana untuk dapat harga paling murah. Anda akan diberikan senarai harga ahli untuk rujukan anda.
  3. Anda layak untuk dapatkan promosi Shaklee pada setiap bulan. Shaklee akan adakan promosi untuk vitamin yang berlainan setiap bulan. Anda jimat lebih banyak untuk promosi bulanan.
  4. Anda boleh share pembelian dan kongsi kebaikan dengan adik-beradik, saudara mara,rakan-rakan, jiran-jiran dan masyarakat. Pada masa yang sama anda boleh dapat keuntungan di situ.
  5. Anda dapat kumpul point untuk setiap bulan. Setiap vitamin/barang mempunyai point tertentu dan sekiranya cukup 150 point anda layak untuk dapatkan 'cash rebate' pada setiap 15 hb. Dengan syarat cukup 150 point dan mestilah point yang terkumpul dalam satu bulan sahaja iaitu mulai 1hb pada setiap bulan hingga ke hujung bulan tersebut SAHAJA.
  6. Anda layak untuk mendapatkan konsultasi mengenai vitamin Shaklee dan cara pengambilan  dengan menghubungi saya pada bila-bila masa.
  7. Anda layak untuk menghadiri kursus/training/seminar/bengkel/Health & Wellness Talk yang dianjurkan oleh pihak Shaklee.
  8. Pembelian Shaklee boleh dibuat melalui online dan juga di HQ serta branch. Senarai branch boleh rujuk SINI. Sekiranya anda tidak tahu atau tidak dapat beli sendiri, tiada masalah, hanya inform kepada saya vitamin apa yang anda mahu dan saya akan hantar terus kepada anda sekiranya dekat dan Pos Laju sekiranya jauh. 
  9. Pendaftaran sekali sahaja dan tiada renewal. Sekali seumur hidup dengan syarat paling kurang setahun sekali membuat pembelian.

Kebaikan menjadi ahli di atas adalah untuk yang makan sendiri sahaja. Untuk faedah menjana pendapatan dengan Shaklee saya akan kongsikan di lain waktu.


Anda boleh dapatkan khidmat nasihat percuma untuk produk Shaklee sekiranya membeli di Daily Vitamin Shoppe 

Salbiah Karim  012.2929.306   
SID 954066 FB:  Salbiah Karim   
Like Page : Daily Vitamin Shoppe



Pengedar Shaklee di Putrajaya. COD area berhampiran dan pengeposan ke seluruh Malaysia termasuk Sabah dan Sarawak.

Saya juga merupakan penegdar di kawasan berikut:

Pengedar Shaklee di Putrajaya
Pengedar Shaklee di Bandar Tasik Selatan 
Pengedar Shaklee di Pekan Sg Besi 
Pengedar Shaklee di Bandar Baru Bangi  
Pengedar Shaklee di Serdang 
Pengedar Shaklee di Kajang 

 



* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat,menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.

Klik DISINI untuk ORDER

0 comments:

Post a Comment