>

Monday, December 9, 2013

SHAKLEE PUTRAJAYA : OMEGAGUARD SHAKLEE UNTUK MUDA


Salam uols, hari ini belek-belek majalah iSihat yang lama Mei 2011, terjumpa info pasal OmegaGuard. Dah beberapa info yang dijumpai dalam majalah ni. Memang bagus beli dan baca. Hari ni terjumpa plak pasal OmegaGuard untuk muda. Betul ke ni? Macam tak caya jer. Tapi memang kena percaya. Lagi-lagi kalo dia tulis OmegaGuard Shaklee untuk muda kan, Hehe.

So nak tau infonya?

Kajian terbaru menemui kebaikan omega 3 dalam ikan mampu untuk mengesan masalah DNA rapuh atau telomeres sekali gus membantu untuk anda lebih muda. Masalah telomeres adalah suatu keadaan yang berkaitan dengan proses penuaan yang berlaku secara semula jadi. Stres, kanser dan kurang berolahraga juga boleh menyebabkab proses kerosakan sel-sel tubuh dan penuaan berlaku dengan lebih cepat.

Bagu mengelakkan masalah ini, ikan adalah penyelamat anda. Para saintis menyatakan omega 3 dalam ikan seperti salmon perlu diambil dalam setiap makan malam, makan siang atau SUPLEMENT untuk mengaktifkan pertahanan antioksida tubuh terhadap Telomeres malah menentang radikal bebas!

Sumber: Majalah iSihat Mei 2011

Best kan? Sebenarnya banyak kegunaan OmegaGuard Shaklee ni. Selain  OmegaGuard Shaklee untuk muda, omega memamg terkenal untuk menurunkan paras kolestrol dan kesihatan minda kerana kandungan DHA nya. Apa lagi? Jom la makan OmegaGuard Shaklee untuk muda.

Promosi OmegaGuard hanya untuk bulan ini sahaja! Hubungi saya segera untuk dapatkan OmegaGuard pada harga jimat. 012.2929.306


Jika anda berminat untuk mendapatkan OmegaGuard untuk cantik ini boleh hubungi saya, Pengedar Shaklee Putrajaya. COD area berhampiran dan pengeposan ke seluruh Malaysia termasuk Sabah dan Sarawak
 
* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, mengubati, atau mencegah sebarang penyakit.

Klik DISINI untuk ORDER

0 comments:

Post a Comment