>

Sunday, December 29, 2013

Pengedar Shaklee di Bandar Tasik Selatan


Saya juga merupakan pengedar shaklee di Bandar Tasik Selatan. Ini adalah kerana saya bekerja di sana, oficce saya hanya lah di belakang bangunan Tekun sahaja. COD shaklee hanya dibuat di waktu siang sahaja untuk kawasan Bandar Tasik Selatan.

pengedar shaklee di pekan sg besi


Selain menjadi pengedar shaklee di Bandar Tasik Selatan, saya juga boleh melakukan penghantaran/COD ke Pekan Sungai Besi. Sekaligus menjadikan saya Pengedar Shaklee di Pekan Sg Besi juga.

Jangan lupa hubungi saya untuk dapatkan vitamin shaklee, pendaftaran dan maklumat lanjut:

Pengedar Shaklee di Putrajaya
Pengedar Shaklee di Bandar Tasik Selatan
Pengedar Shaklee di Pekan Sg Besi
Pengedar Shaklee di Bandar Baru Bangi
Pengedar Shaklee di Serdang
Pengedar Shaklee di Kajang

Untuk pendaftaran dan maklumat lanjut boleh hubungi saya.

Salbiah Karim  012.2929.306
SID 954066

Klik DISINI untuk ORDER

0 comments:

Post a Comment