>

Wednesday, December 28, 2011

Abang Botak Saya

Ni la abang botal saya, encem kan.

DETAIL ORDER

Klik DISINI untuk ORDER

Tuesday, December 6, 2011

Tutti Frutti Putrajaya

Ni 1st time bawak anak2 g makan ais krim mahal, heh ,mahal la kan aiskrim yogurt nih. Sekali sekala apa salahnya kan. Kalo selalu mana larat nak oii. Masa ni ayah diorang x de, outstation. So malas nak masak n makan malam. Balik je dari amek anak2 kat taska trus singgah sini dl. Lg pon dekat je ngan umah, 2 3 minit naik kete dh sampai. Risau gak bawak budak 2 org ni tanpa ayah diorang.

Masa dalam kete dah cakap ngan budak2 ni nk g makan asikrim. ape lg, suka la budak2 tu, asyik duk sebut aiskrim jek. Dah sampai sana bawak masuk kedai, tiba2 Adib cakap "wah... cantiknya". Habis semua org pandang, senyum2 je pandang budak 2 org ni. Pastu mulut duk bising "ibu ibu aiskrim ibu, aiskrim". Ye la nak suh korang makan asikrim la ni. Dah dapat asikrim ape lagi, ngap la, hehe.

Tapi kan, bile pegi je kat presint diplomatik tu nk ke kedai mamak ke, mesti mulut bising suh g kedai aiskrim. Haha, dh hafal jalan dh diorang ni, kedai pon tau yang mana 1. Parah cm ni. Nasib baik diorang ni bukan jenis yg suke mengamuk kalo nk sesuatu barang. Sekali sekala blh la, selalu tu nanti muflis plak ibu korang.

Nampak kan kegembiraan di wajah anak2. Skali skala ape salahnye gembirakan dengan tutti frutti, hehe.
DETAIL ORDER

Klik DISINI untuk ORDER