>

Wednesday, November 30, 2011

Alhamdulillah masih bernyawa di usia 29 tahun

Alhamdulillah, masih dipanjangkan umur dan dimurahkan rezeki. Dan berharap dapat hidup lg 100 tahun. Sedih jugak mengenangkan umur dah nak masuk 3 series ni. Nampak sangat tanda2 awal sudah mula ade, contohnya pelupa. Mmg skrg ni cpt sgt lupa. Lupa letak barang kat mana. Tgh duk pegang duit, tiba2 x de kat tangan. Sib baik bukan duit kertas. Hehe.

Di umur 29 tahun ni sy harap dipanjangkan umur dan dimurahkan rezeki slalu. Diberikan kesihatan yang baik. Menjadi seorang isteri dan ibu yg baik dan bertanggungjawab terhadap family.

Terima Kasih diucapkan kepada suami kerana sudi belanja makan sempena besday ari tu dengan pesanan, belanja2 la slalu, hehe makin gemuk la jawabnya.

dah licin br teringat nak ambil gambar, hehe

deq cha
ayah yg kekenyangan, fav dia shushi ni
ibu dan adib, aisyhh makin tembun lak pipiku

Klik DISINI untuk ORDER

0 comments:

Post a Comment