>

Tuesday, September 21, 2010

Gambar Aidilfitri 2010

Tahun ni kami beraya di Terengganu. X banyak gambar yang diambil. Ni pon dari kamera adik ipar. So layans.

Kita mulakan dengan gambar yg kurang sopan, hehe. Macam2 aksi ade. EnHubby lak pening kepala tgk diorang sume.
Kami berdua. Tahun ke 4 beraya bersama. Makin hari makin bulat lak kami. Tema kaler taun ni last minit tukar. Baju sy tu minggu terakhir g cari kain. Sib baik jahit sendiri. Sempat la siap n basuh sebelum balik kampung.
Syasya x de, dia lari x nak amek gambar. So tinggal bertiga je la. Perasan x seluar adib sama ngan seluar ayah dia. Kain pelikat ayah dia sy potong n jahit buat seluar. 1 untuk ayah 1 untuk adib, hehe.
Ade seorang je x de dalam gambar, adik lelaki.
Hijau VS Merah
Atuk dan cucu2nya. Nasib la, ade 2 org cucu je kalo x byk la kena kuar duit raya. Hehe.
Depan pintu pon nk posing gak.
Aksi gedik Syasya
Ayu nya anak ibu ni.
Yang kanan skali tu anak jiran depan umah.
Ibu n Syasya
Ayah dan Adib
Ibu dan Dina
Kami 3 beradik perempuan. Paling kanan no 2 dalam keluarga, sy no 3, dan kiri sekali tu no4. No 1 dan no 5 adalah lelaki. Kami di apit di tgh2. Masa kecik dulu slalu gadoh. Tarik rabut, cakar muka sampai berdarah. Hingga skrg ade lg parut kat muka ni. Ganas wooo. Kalo beli baju tu sure berebut nk pilih dl. Dan yang pastinya sy la yg slalu mengalah ok. Baik x sy masa kecik2 dl. Pastu masa kecik2 dl kakak sy yg paling putih, sy yg paling hitam. Sumpah x tipu. Tapi skang sape paling hitam? Mengaku cpt, haha. Yang belah kanan tu la paling hitam skang. Haha gelak jahat. So lepas ni pakai la produk Sri Mawar kalo nk putih balik cm dulu, hehe.

Klik DISINI untuk ORDER

0 comments:

Post a Comment