>

Wednesday, June 2, 2010

Balik Kampung

Ni kisah 28 May yang lepas. Cuti hari Wesak. Kami balik kampung kat ganu. Sempena menghantar anak2 dan mak pulang ke kampung sempena musim cuti sekolah dan musim kawen yang bakal menjelma. Aktiviti yang sempat ktorg buat adalah mandi air terjun di Sekayu dan makan sotong dan ikan celup tepung di Pantai Batu Rakit. Tercapai jgk hasrat nak makan sotong celup tepung tu. Hehe. Cam org mengidam plak. Jgn buat cerita dongeng ye, sy x mengandung pon.

budak x nak pakai baju mandi, selesa ngan pampers kot
ramainya orgkita makan dulu, adib ni jumpa batu je nak main campak2 batu
syasya sangat suka berenang dan mandi walaupon sejuk
budak ni takot air, sejukkk
ni makan ikan dan sotong celup tepung kat pantai batu rakit. Dah nk maghrib time ni

Klik DISINI untuk ORDER

4 comments:

  1. sotonggg???? wah... sedapnyer sotong besar tuh... :D

    ReplyDelete
  2. Bersihnyer kawasan air terjun tu ...

    ReplyDelete
  3. bersih sbb masih terjaga. kalo p sungai congkak confirm keruh air sbb ramai sgt org

    ReplyDelete