>

Tuesday, May 11, 2010

Puasa Ganti

Memandangkan Ramadhan akan tiba x lama lg, baik la kite menyelesaikan hutang puasa yg lepas. Semalam adalah hari pertama puasa ganti setelah 2 tahun x tinggal pose dan x yah ganti. Terasa siksanya badan. Rasa cm nak demam, pening la, sakit tekat la. Dah pose x ckp tenaga sbb x makan. Tekak lak peritnya. Kalo di bulan puasa x de plak masalah ni sume. Mungkin berpuasa di bulan Ramadhan byk nikmat. Mmg x terasa letihnya.
Kalo tiada aral sy akan ganti deret selama 5 hari. Semalam balik, kepala berdenyut2. Dah buka pose pon masih terasa. Sampaikan x larat nak buat ape. Anak2 buat ape dh x amek tau dh, serious cm seminggu x makan nasi. Haha. Lepas makan panadol dan ubat batuk, trus rasa nak muntah. Seb baik muntah air masak je. Harap2 puasa hari ni x de masalah. Dugaan sungguh berpuasa di bulan selain Ramadhan. Semoga puasa ari ni lebih kuat dari semalam. Balik kang nk beli juadah berbuka di pasar malam. Ape ye nk makn nanti? Hehe cm bulan pose lak.

Klik DISINI untuk ORDER

3 comments:

  1. saya pun dah puasa 2 hari berturut2...kalau nk elak angin masa siang hari, waktu sahur kena minum banyak air kosong...jangan tak sahur langsung...

    ReplyDelete
  2. nard: thanks,
    niza: sahur tu sahur, tapi kurang minum air masak kot, badan lembik je, malam kang mula la demam, dugaan

    ReplyDelete