>

Saturday, April 17, 2010

Contest Hijau

Ini adalah sticky entry, sila scrol ke bawah utk latest entry.
Ni last minit contest. Dianjurkan oleh mzhany. Senang je nk join. Sila baca ni:
"Apa yang perlu anda buat adalah, uploadkan 1gambar Hijau, tak kisahla gambar tuh ada objek hijau ker, gambar korang pakai tudung hijau ker, baju hijau ker seluar hijau ker, ape ape la yang bewarna hijau...walau secoet pon kaler hijau dalam gambar tuh tetap di terima yer."

So syarat2 nye plak leh rujuk kat blog mzhany ni.

Dan gambar yang dipertaruhkan adalah ...
Gambar ni diambil di Laman Duta, Putrajaya, bawak anak2 beriadah kat sini. Kebetulan pakai baju hijau ELMO, hihi. Gambar ni ori tau, no edit2.

Hadiah best, iaitu watermark dari http://eybizzonline.blogspot.com.

Memandangkan sy lum ade watermark sendiri, teringin la jugak kan nk menang hadiah ni. Semangat berkobar2 nih nk menang.hehe.



Klik DISINI untuk ORDER

1 comments: