>

Monday, March 22, 2010

Si Jahat

Ni nk tunjuk kerja si jahat yg dtg tanpa diundang. Dah la x diundang, buat hal plak. Banyak cantik muka ko. Xde sape yg hingin kat ko tau, perangai dah le buruk, sama ngan muke ko tu.

Sume ko angkut ye, 3 pasang selipar + 1 henpon mainan. Ngam2 cukup pasangan ko angkut ye. Pastu ko robek2 kan selipar tu. Sian laki ngan anak2 aku, selipar diorang ko ngap ye. Ni dia bukti, jgn ko x nak mengaku plak.


Klik DISINI untuk ORDER

6 comments:

  1. uishh sape punye keje ni kak? takutnye..

    ReplyDelete
  2. uit...

    beruk punyer hanjeng... huhuhuhuh... aduyai, ni, nak pakai pon da tak leh ni.. kene masuk dalam tong sampah le jawabnyer...
    report je la kat PBT.. kalo kat putrajaya, PPj kan?? suh diorang tangkap hanjeng tu..

    ReplyDelete
  3. ita: dah report dah. tapi rasanya anjing tu still ade, cuma skang dh x berani letak selipar kat luar.

    ReplyDelete
  4. egtkn sape laa punyer kje
    lain kali tembak jer anjing tue...
    huhuhu...
    macam mana leh masuk umah akak?

    ReplyDelete
  5. norway: bkn masuk umah la, kat luar umah. umah akak kan x de pagar. putrajaya ni mana ada pagar. dh report kat pjh, cm x de amek tindakan pon. kucing liar masih byk lg.

    ReplyDelete