>

Tuesday, March 9, 2010

Outing with Syasya

Sabtu lepas berpeluang g makan n shopping ngan Syasya. Of coz la ayah ade skali kan. Hehe. Kami bertiga g Alamanda. Alamanda je pon, hehe cm jauh sgt je kan. Adib ngan nenek x de sbb diorang g umah mak ngah. So kami bertiga je la. Lepas makan tu p masuk kat parkson, EnHubby nak cari baju ngan seluar kerja. So masa tu Syasya dah ngantuk sgt. Cari la tempat duduk n bg susu kat dia. Boleh plak lepas tu dah x ngantuk. Sibuk nak main sbb ibu kuarkan hp nk amek gambo dia.
budak yg tgh ngantuk...
ibu pon nak posing jugak...hehe
Lepas ibu amek gamabr2 dia, giliran Syasya plak tangkap gambar ntah ape2.
jom kawad kaki, kiri kanan kiri...
Sblm balik layan main kat sini dl.

Klik DISINI untuk ORDER

4 comments:

  1. kirimm salam katt syasya ye kak..=)

    ReplyDelete
  2. bestnyer outing...
    ade anak leh outing ngn ank2 n abg syg..

    norway outing sorg2 jer..huhuhu

    ReplyDelete
  3. ala norway, ade anak ni jarang2 je outing, kalo bujang, ari2 leh outing, hehe

    ReplyDelete