>

Monday, March 8, 2010

Cash Converter

Semalam kemas2 umah. Setiap kali kemas, ade jr brg yg dulu berguna dan menjadi tidak berguna atau dengan perkataan lain, dah x nak guna. So semalam ajak la EnHubby ke Cash Converter . Kami bawak 2 stroller, 2 walker, 1 carseat, 1 baby bouncer, 1 mp3 player kereta. Barang2 ni mmg dh x guna. Nak bg org pon ade ke yg nak? Walaupon keadaan masih ok, tapi buat semak je simpan kat umah. So ktorg jual la kat sini. Walaupon murah, tapi dr duk berkulat kat umah x de gunanya. Dapat la jugak sikit duit. Leh beli utk barang berguna plak. Tapi ade lg barang teringgal kat umah, x pe la, simpan buat harta.


Klik DISINI untuk ORDER

6 comments:

  1. Murah sangat ke diaorg ambik barang kita?

    ReplyDelete
  2. cash converter kat mana sal?dpt brape rm?

    ReplyDelete
  3. kak eynda: murah sgt. stroller anakku ngan mydear dia amek rm25 je tiap2 satu, walker pon rm10 je tiap2 satu. tapi nk buat cm ne, dari duk terbiar je kat umah tu. Nak bg kat org pon ade ke org nak. Kalo brg letrik tu better jual kat kengkawan la sbb diorang amek murah.

    ReplyDelete
  4. zie: sal pegi ni kat sunway, kat ampang point pon ade, tu la yg terdekat.

    ReplyDelete
  5. sume brg ke die amik? baju2 yg dah xpkai amik x? penuh dah almari umah tu..xtau nk campak mane..

    ReplyDelete