>

Wednesday, March 31, 2010

Balik Kampung

Yeay, dah lama x balik kg, tiba2 cm seronok plak nak balik kampung. Kami nak balik Sabtu ni. Haha. Mmg lama btl x jalan jauh ni. Last balik kampung bln 12 taun lepas (Terengganu). Kedah plak last balik raya aji taun lepas, bln 11. Esok dah nak masuk bln 4 dah. Kali ni balik ke Kedah plak. Erm ape yg best area sana ye. Maklumla, kalo balik pon terperap je kat umah, x kemana pon. Kali ni nk pegi jalan2 kat Penang. Sesapa ade pendapat kat mana leh jalan2 area Penang? Dah lupe, dulu pernah keje sana, tp x lama dlm 2 bln lebey je duk sana. Dan paling suka dpat makan mee udang la nanti, hehe. Asyik makan je, badan pon dh naik ni, cm ne tu? Siapa leh tlg jawab???

ni suasana balik kampung malam sebelum raya haji, jam time ni
oh ye, Ahad ni besday Adib ke-2. Apa plan? seperti biasa x de majlis ape2, just bawak g jalan2 penang je. Sy lebey suka bawak anak2 g jalan2 dr buat majlis harijadi kat umah. Spend quality time ngan anak2. Kek? Kami anak beranak je la makan, hehe.
ni syasya ngan bantal busuknya,hehe. time ni dia gemuk lg, x larat nk pegang lama2, skang dh kurus


Klik DISINI untuk ORDER

2 comments:

  1. sal: aku kalo p penang, mrayap shopping complex jek.heheh. xde lg merayap tpi pantai ke..mkn2 tepi laut ke...huuuuu

    ReplyDelete
  2. meraya[ shopping complex kang abih duit plak, hihi. jamu mata kat batu feringgi jo la, haha.

    ReplyDelete