>

Tuesday, January 26, 2010

Syasya @11 bulan

Kejap je masa berlalu, smlm 25/01/2010 dh genap umur Syasya 11 bulan. Lagi 1 bulan ckp la setaun. Badan masih bulat, pipi kadang2 bulat, kadang2 kempis. Apa ye update terkini pasal Syasya ni:
- dah boleh jalan dengan pantas... dl masa 10 bulan br blaja berjalan
- dah boleh menari2
- suka main mainan kereta (abg adib punye), anak patung? sori x layan
- suka makan asikrim ngan coklat, macam abg adib dia
- dah mula pandai memanjat meja, oh cikgu dia (adib) yg mengajar
- suka rebut2 mainan ngan abg adib
- pandai buat drama air mata
- sgt manja ngan ayah dia, slalu buat drama air mata
- dah pandai nyanyi2
- suka 'kemas' dapur, rak pinggan
- gigi masih lg 2 btg je kat bawah
- pandai berak duduk cangkung, haha

Syasya beberapa jam selepas lahir
Syasya 10 bulan ++ masa g jalan2 kat Bukit Cerakah ari tu
p/s: 'Bile nk tambah anak lg?' oh noo.. sy sedang merancang keluarga. no more 'beranak' kecuali ade permintaan dr EnHubby. Hehe. Dia dah x mo anak. Ckp la 2 ni jek. Biar cukup semua keperluan dan kasih sayang.

Klik DISINI untuk ORDER

9 comments:

  1. Sal,bila nak belikan takaful pendidikan untuk anak2.Itulah tanda kasih syg sebenar..hehehee

    ReplyDelete
  2. shameer menyempat ko ek?
    sal 2 org cukup ke :-)

    ReplyDelete
  3. syameer, aku dh beli sejak abis pantang utk 2-2 anak. ngan prudential. sbb aku pon amek prudential.

    ReplyDelete
  4. asie, 2 ckp la memandangkan keadaan ekonomi skrg x menentu ni. kalo ade rezeki lebih, insya'allah, tapi lambt lg la kot. tgu anak2 masuk skolah dl, penat skrg. nk rehat dl.

    ReplyDelete
  5. syasha dah pandai tlg ibu kat dapur yer...calon menantu terbaik nie...
    boleh yer sal..hehehhehhe....

    ReplyDelete
  6. che'jija, tolong menyibuk ade la. punggah sana punggah sini. boleh ke buat menantu kalo cm tu? hehe

    ReplyDelete
  7. sal, dah besar ek syasya. kejap je dah nk setahun.buat masa skang nie cukup kot 2 dulu.later2 tmbah la lg hehe. baru meriah ramai2.

    ReplyDelete
  8. hehe aini, yg tu akak dipikirkan kemudian. haha

    ReplyDelete
  9. Sal nak 2 orang je ke? cukup ke? hehehehhe nanti bila sume dah besar sunyi la pulak.. :P

    ReplyDelete