>

Tuesday, January 12, 2010

Nuffnang

Sebenarnya sy baru je berjinak2 ngan nuff ni. Dulu slalu baca kt blog orang pasal buat duit ngan nuff. Sy x tau cm cara buat duit. Org kata kena register, sy pon register la, tp x tau guna. Haha. Selepas mendapat 'taklimat' daripada beberapa org rakan, baru la paham. Sy start join nuff ni 24/11/2009. Baru je beberapa bln yg lepas. Dan hasilnya ... tara...

Orang lain punye dah beratus2. Tapi as beginer, sy rasa ckp berpuas hati ngan hasil ni, hehe. Utk kawan2 yang rajin klik nuff sy terima kasih daun keladi. Jangan lupe tinggalkan jejak ye, nanti sy klik nuff kawan2 plak.



Klik DISINI untuk ORDER

4 comments:

  1. sal banyak la tu. aku pun baru nak serius.. haha.. ko ajar aku.

    ReplyDelete
  2. asie, kalo org klik nuff kite, dia tinggalkan mesej kat chatbox, pastu kite pegi klik link dia jugak and tinggalkan mesej kat chatbox dia lak, so baru la sama2 dpt keuntungan.

    ReplyDelete
  3. yup, aku buat yang sama.. termasuk kat ko :-) hehe

    ReplyDelete