>

Sunday, November 22, 2009

Weekend @PD

14 hb yang lepas, kami ke PD. Menginap di Tiara Beach Resort. Pegi ni pon sbb aktiviti anjuran project team. Team untuk projek SMPUPM. So pegi hari Sabtu balik ari Ahad. Kami bertolak dah tengah hari. Siap bawak bekal nasi minyak kononnya nak berkelah tepi pantai. OTW ke sana hujan la plak. Lebat lak tu. So makan kat dalam bilik hotel je la. Kami org 1st sampai sana. Trus chek in, sampai bilik trus makan nasi minyak. Lapo plak hujan2 ni. So tunggu hujan reda sbb dah x sabar nak main air nih. Kat sana sgt sesuai utk bawa anak2 main air. Mak bapak pon sesuai jgk main air kat sana, cuma utk mak bapak air dia cetek je la, nak berenang pon x puas, hehe berlagak sbb mentang2 pandai berenang. Ptg tu hujan dh reda trus masuk air. Tapi x lama, sbb hujan trun balik. So naik la bilik lepak2.

Malam tu plak ade aktiviti makan2. Game pon makan2 sbb nk abiskan makanan. Ade cabutan bertuah. Sume dapat hadiah. So malam tu mmg aktiviti makan2 jela. Makan sampai buncit kenyang perut la.

Esoknya plak awal2 dh bangun, sebabnya nak main air lagi. Haha. Sementara tunggu bekpes sampai kami mandi la dl kan. Bekpes sampai, naik makan, pastu sambung balik mandi sampai kul 10 pagi. Pastu balik bilik bersiap2 nak balik la. Cuaca hari ok, panas. X sempat nak singgah pantai PD sbb dah keletihan. OTW tu singgah Nilai, shopping ape yang patut. Pastu trus balik umah.

Klik DISINI untuk ORDER

0 comments:

Post a Comment