>

Wednesday, March 18, 2009

Hari ke 22

Hari ni genap 22 hari berpantang. Umur Syasya 22 hari dan umur Adib 11bulan 2 minggu. Adib pon x leh jalan lg. Hehe x sampai setaun beza umur diorang ni.

Rasa bosan mula menjelma, bile la nk abis pantang ni.. bosan la berkurung dalam umah ni. Plak tu berdua je ngan Syasya kat umah waktu siang ni. Dan di kala ni en hubby plak outstation kat seremban, 3 hari 2 malam, dia x balik walaupon dekat. Kan best kalo dpt kuar p shopping, makan2, bercuti ke.. hehe. Dan x sabar juga nak habiskan pantang sbb maybe sblm naik keje nk g holiday dl kat langkawi.

Ermm bile la leh kuar jalan2 ni, dh le mgu ni ade sale kat sogo, uwaaa... x sabar nk shopping baju syasya yg comel2, maklum la masa mengandungkan syasya x beli sgt pon bj dia sbb x confident dpt baby girl. ade la beli selai dua je.

Lagi 8 hari nk kuar umah g cucuk syasya, hehe dpt jgk cuti mata tgk keadaan kat luar umah.

Klik DISINI untuk ORDER

0 comments:

Post a Comment