>

Wednesday, December 17, 2008

Tag Dari Nanee


Syarat2nya:
- Pada yang telah berkahwin,anda dikehendaki postkan gambar perkahwinan anda dlm blog anda...
- Pada yang belum berkahwin,postkan gambar perkahwinan yang paling bermakna buat anda yang pernah anda hadiri.. contohnyer perkahwinan X-kekasih ,kawan baik,artis populer..tak kiralah,asalkan ianya membawa seribu erti buat anda...

Ni ler gambar kawen, hehe br je rasa semalam kawen, anak dh nak masuk 2, hihi. Masa kawen ni aku tersangat la gemuk, huhu, tapi skang dh kurus, cheewah.


Nak suruh zie, aleen n debba panjangkan tag ni.

Klik DISINI untuk ORDER

5 comments:

  1. uit..dh nk masuk 2 dah..baper bulan nih..=)

    ReplyDelete
  2. hehe dh 30 minggu dh, 7 bulan lebey. 24/2 ni due date. x lama dh tu.buat anak setaun sorang, hihi. yg sulong baru 8 bulan 1 minggu. kat sp duk kat mana? husband org bandar baru sg lalang. nanti nak bersalin kat sana, hosp sultan abdul halim.

    ReplyDelete
  3. zie, u ikot syarat2 kat i tulis tu je

    ReplyDelete
  4. sal..sp kat kem lpgn terbang. sure hb tau.heheh..kita aritu besalin kat spital tu jugak..=)

    ReplyDelete