>

Thursday, December 11, 2008

Kembali Berdua

Skang jam 5.54 ptg, lokasi dbp. Masih tidak pulang kerana bermalas-malasan. Hehe, x de ape yg nk di rush kan. X perlu amek Adib kat umah pengasuh sbb skrg Adib tgh bergumbira di kampung bersama nenek, saudara-mara dan jiran2, hehe. Tentu dia tgk srnk skang tinggal kat kg. Ye la ade org layan dia. Adib akan tinggal di kg lebey kurang sebulan lamanya. Ermm... cm mane balik umah nanti, mesti sunyi je sbb Adib x de. K la takat ni dl, nk balik. Hujan pon x berenti lg ni, redah je la.

Klik DISINI untuk ORDER

4 comments:

  1. nak ek bb tinggal kg. yg ni xpernah cube lg psl kg jauh bebeno...dibuatnye dia melalak tgh malam. haru...kekkekekke

    ReplyDelete
  2. hehe bb x pe dia pandai jg diri. x cari ibu ngan ayah dia pon. lg seronok ade dia duk sana.kami x manjakan dia sgt.

    ReplyDelete
  3. uish..tak rendu ke anak ko sal.. huhu tapi nak wat cemane..kdg kdg kiter terpakse berkorban. aku pon rendukan adib. qistina dah pandai borak skang. aku yg tak sabar nak tunggu die pandai bergolek. kejap jek mase berlalu. ko plak dah nak beranak tak lama lg kan..

    ReplyDelete
  4. rendu la, weekend nextweek balik kg jenguk dia. kalo leh amek, nk amek la. dia skang bkn main lasak lg. pandai betul. tapi at least aku dpt rehat. eh nanti leh jumpa main anak, hehe.ujung bln 1 aku maybe pindah kuarters putrajaya presint 14.

    ReplyDelete