>

Tuesday, October 28, 2008

Iklan Sunsilk

Ape kaitan iklan ni ngan aku? X de kena mengena langsung. Tapi bukan itu yang aku nak cite kan. Ni ha pasal hero aku ni, si Adib. Iklan Sunsilk dan Adib, x dapat dipisahkan. Dengar je muzik ilkan ni, cepat2 dia akan pusing tgk iklan tu. Tgh syok duk main ke, minum susu ke, dia akan pusing badan dia utk tgk iklan ni. Apa yang menarik sgt x tau la, maybe sbb ade 3 org model pompuan cun dlm iklan ni. Isyh isyh... gatal jgk hero aku yg sorang ni. Ni ayah dia la ni ajar. Hehe.

Klik DISINI untuk ORDER

2 comments:

  1. gatal adib ni, nanti ko jaga si qis tu elok2. kang si adib ni ngorat plak si qis tu, hehe

    ReplyDelete