>

Tuesday, October 28, 2008

Deepavali Day

Deepavali semalam kami sekeluarga x pegi memana, just duk umah je. Sbb ari sabtu dh pegi shopping kat Mydin Putrajaya ngan Jusco Equine Park. Ahad plak pegi shopping kat Giant ngan Tesco. So isnin, deepavali duk umah je la. x p memana. lepak kat umah, jahit baju, surf internet, masak, basuh baju, tgk tv bla bla. Yang ni aktiviti si ibu la. Yang si ayah plak, basuh kete ibu, baiki kete dia, p pasang lampu kete, tgk tv bla bla bla.

Dan di Adib ni plak, cm besa la, bgn tido, minum susu, mandi, makan nestum, main, tido. Nak tau ape yang adib buat semalam masa ayah duk repair kete dia n ibu tgh surf tenet? Ni ha dia buat...

Merangkak mencari lokasi bermain yang paling selesa dan sesuai...


Macam dah jumpa lokasi yang sesuai...


Apa lagi, diam-diam dia 'reverse'...


Bila ibu marah, pandai jek dia pura-pura lending kat situ cm x de pape berlaku...


Ha, bile ibu buat x tau pandai plak dia masuk bawah meja ni...


Adib, Adib, x de tempat lain ke nak main, bawah meja jugak jadi pilihan. Nak main sorok-sorok agaknya. X pon dah bosan sbb x de org nak main ngan dia, hehe. Apa-apa la Adib, janji Adib x buat perangai sudah.


Klik DISINI untuk ORDER

0 comments:

Post a Comment